Luottamusmiehet

PÄÄLUOTTAMUSMIEHINÄ TOIMIVAT SEURAAVAT HENKILÖT:

Tommi Liljeström puh.nro 044 440 6085

Alueina PESO ja akuutti24

Tanja Leppikari puh.nro 044 482 8611

Alueina IKU, TUPA ja suun terveydenhuolto

Pirjo Tuomi puh.nro 044 780 1569

Alueina TESA:n operatiivinen ja avopuoli

Mikko Suhonen puh 044 440 6061

Alueina Tesan lääkehuolto,Medisiininen, diagnostiset palvelut, Pela

Lisäksi Mikko toimii lähiesihenkilöiden  luottamusmiehenä

ALUELUOTTAMUSMIEHINÄ TOIMIVAT:

Teija Nummela puh.nro  044 4824194

Alueina :

• IKU: kuntoutus ja geriatrinen osaamiskeskus

• TESA: suun terveydenhuolto

• TUPA

Krista-Maria Vilen  puh.nro  044 440 3583

alueina:

• TESA: akuutti 24 ja operatiivinen

Minna Suominen puh.nro  044 4828613

Alueina:

• PESO: lapsiperhepalvelut

• TESA: medisiininen

Sari Paappanen puh.nro 044 7978524 (aloittaa3.6.2024)

Alueina :

• IKU: aspa, kotiin vietävät palvelut ja asiakasohjaus

• TESA: avosairaanhoito

Ninka Kallioinen (aloittaa 3.6.2024)

Alueina :

• TESA: ensihoito, diagnostiset palvelut ja lääkehuolto

• PELA

Markku Haiko (aloittaa 3.6.2024, lomalla 16.6. asti)

Alueina:

• PESO: psykososiaaliset palvelut, vammaispalvelut, työikäisten palvelut ja sosiaalihuollon päivystyspalvelut

Mia-Liisa Vainion (044 4828 614) ja Sampsa Ahokkaan (0440 773 118) toimikaudet päättyvät 2.6.2024.

Alueluottamusmiesten puuttuvat puhelin numerot ilmoitetaan kesäkuun 2024 aikana.

sähköposti: etunimi.sukunimi@paijatha.fi

Olen Teija Nummela fysioterapeutti/varahenkilö ja kuntoutuksen sekä HOPAn alueluottamusmies. Työskentelen pääasiassa Esh Aikuisten kuntoutuksen alueilla, mutta voi minut joskus tavata Jalmaristakin.

Laulan talon kuorossa ja tykkään luonnossa kävelemisestä. Kesällä puuhaan mökillä kaikenlaista. Olen 2 rakkaan lapsenlapsen mummi❤️

Hei,

Toimin alueluottamusmiehenä toista vuotta. Minulle kuuluu ensisijaisesti Lahden alueen kotihoito ja vanhusten ympärivuorokautinen asumispalvelu. Muuten olen työskennellyt 32 vuotta teho-osastolla sairaanhoitajana, nykyään yhdistymisen myötä valvontaosastoilla. Siviilielämässä olen tällä hetkellä 6 lapselle mummi. Tykkään matkustella ja ajan salliessa lueskelen sekä ratkonut ristikoita. Hyvää yhteistyötä toivoen

Pirjo Tuomi

Hei,

Olen Tommi Liljeström, toimin pääluottamusmiehenä, alueenani on Peso, Tesan Akuutti 24, ensihoito ja päivystysosasto (POS).

Tehyläistä edunvalvontaa olen tehnyt jo useamman vuoden. Ammatiltani olen sairaanhoitaja, erikoistunut psykiatriaan. Olen huomannut näiden vuosien kuluessa kuinka paljon hyötyä on ollut työstäni psykiatrian puolella, etenkin tiukoissa neuvottelutilanteissa.

Ole Yhteyksissä 044 440 6085.

Tommi

Olen Krista, ja työskentelen asiantuntijasairaanhoitajana Akuutti 24 kotisairaalassa. Luottamusmiestehtävissä akuuttialueella toimin nyt toista vuotta. Perheeseeni kuuluu kaksi teini-ikäistä lasta, kaksi koiraa ja 6 kissaa. Toiselta ammatiltani olen klinikkaeläinhoitaja. Vapaa-aika kuluu tällä hetkellä sairaanhoitajan rajatun lääkkeenmääräämisen opintojen sekä perheen ja ystävien parissa. Toimin myös eläinten edunvalvojana vapaaehtoisena eläinsuojeluneuvojana Asikkalassa.

Edunvalvonta-asioissa minut tavoittaa parhaiten sähköpostilla.

Moi! Olen Suomisen Minna Hollolan Hämeenkoskelta. Olen toista vuotta lapsi- ja perhepalveluiden alueluottamusmies ? Koulutukseltani olen kätilö ja työskentelen sairaanhoitajana keskussairaalassa Vastasyntyneiden teho- ja tarkkailuosastolla, eli Vatella. Perheeseeni kuulu mies ja kolme tytärtä. Toimimme mieheni kanssa perhehoitajina kahdelle pitkäaikaselle sijoitetulle lapselle. Vapaa-aikani vietän perheeni kanssa touhuillen, neuloen sekä kirjoja lukien. Olen mukana vpk-toiminnassa vaihtelevalla aktiivisuudella perhetilanteen mukaan. Ollaan yhteydessä!

Olen Tanja Leppikari. Hallituksen toinen varapuheenjohtaja, jäsensihteeri ja kotihoidon sekä asumispalveluiden va. pääluottamusmies. Lisäksi olen Tehyn yhteistyöjärjestö STAL ry.n (suun terveydenhoidon ammattilaiset) puheenjohtaja.

Varsinainen työpisteeni on Hollolan kotihoidossa lähihoitajana.

Vapaa-ajalla harrastan yhdistystoimintaa, dekkareita ja kulttuuria.

Mistä löydät luottamusmiesten toimistot

Sovi tapaamiset ennakkoon luottamusmiehen kanssa. Ollaan yhteyksissä!

Tehyllä on käytössä yhteistilat muiden järjestöjen kanssa, joten sovi tapaamiset etukäteen !

1) PHKS 2 krs:n ATK-luokkien käytävällä "nurkan takana" ja psykiatrian (muumilaakson ) käytävälllä psyos5:lle  päin mennessä

Alueluottamusmiehet: Minna Suominen, Teija Nummela , Krista-Maria Vilen, (Ninka Kallioinen, Markku Haiko ja Sari Paappanen 3.6.2024 alkaen )

3) Linjakatu  5 (Luhdan entinen toimitila Lahden Asemantaustassa)

PLM Tanja Leppikari, Tommi Liljeström , Pirjo Tuomi, Mikko Suhonen